Narancsos saláta

Van nekem egy jó kis receptgyűjteményem, amit az utóbbi időben méltatlanul mellőztem. Ez a sali is innen való. Korábban is elkészítettem már, de akkor friss spenóttal. Mindkét verzió nagyon finom és egyszerűen elkészíthető. És persze, ami így január tájékán nem elhanyagolható szempont, nem túl kalóriadús ebédnek is megteszi.

2 személyre
fél fej saláta
4 közepes burgonya
1 kis fej lilahagyma
1 narancs
1/4 citrom leve
2 tk mustár
kb 4-5 ek olívaolaj
só, bors

A krumplit héjában megfőzöm, kihűtöm, feldarabolom. A narancsot negyedelem, majd felszeletelem. A salátát kisebb darabokra tépkedem. Az olívaolajat elkeverem a sóval, mustárral és a citromlével. A salátát egy tál aljára halmozom, ráhelyezem a krumplikat, a narancs- és hagyma szeleteket, meglocsolom az öntettel, végül frissen őrölt borssal az egész salátát meghintem.

Megjegyzések

  1. én raktam bele egy kis főtt tojást is, hogy mindenképpen tartalmas ebéd legyen holnap. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések